onsdag den 10. september 2008

Photoshop! nær taget livet af ung mand

Første projekt i photoshop siden "cant remember when" - og efter en hidsig og hård kamp igennem adskillige tutorials, råben og skrigen, fik jeg det endelig til at ligne noget man kan være bekendt at kalde for kreativt. - og ja det var sådan det hele gik til, for alt er nyt og svært i starten - men udover det tog en masse tid, fik jeg lært enormt meget af mit arbejde. Det originale billede har jeg selv tegnet på et a4 papir, med brug af en Artline Calligraphy Pen. Figuren har jeg efterfølgende klippet ud og overført det til photoshop, hvor jeg har redigeret ved Blur Gradiant, Crystalized it, Wind effect, hevet lidt i figuren forskellige steder og tilsidst tilsat farver i Fill layer adjustment - hurtigt run-through! ;)

1 kommentar:

Martin Stanly Watts sagde ...

Må sige jeg er vild med det originale tegnede billed.